divendres, 23 d’agost del 2013

Com llegir un llibre de paper en els temps dels ebooks: How To Read a Book

Al blog Bibliofagia que també ha  creat Conchita  López de Blogmaniacos - i que tenia una mica oblidat- he trobat un vídeo que ens explica com  llegir un llibre de paper.

Ja fa temps en vaig enllaçar un que també ho explicava i que es va fer molt famós. Recordes?  http://biblioteca-santjordi.blogspot.com.es/2007/08/ajuda-descriptori.html

Doncs ara, en el temps dels mòbils tàctils, les tauletes, els ebooks... potser també caldrà recordar com es llegeix un llibre de paper!



Si, com jo, encara et falta aprendre més d'anglès... fes servir els subtítols en l'idioma que més t'agradi. Aprofitat de les coses bones que algú ha creat.

2 comentaris:

Blogmaníacos ha dit...

Gracias por las referencias y enlaces, Montse.

¡Yo llevo un verano de intercalar eBook y papel...!
Los dos formatos son agradables para los maniáticos de la lectura, si bien los libros pop-up aún no son posibles digitalmente, algunos en papel como "La noche de los tiempos" de Muñoz Molina, que es el que estoy leyendo ahora, está fastidiando mis cervicales por su excesivo peso... ¡en fin, la vida misma, con sus cosas buenas y malas, el ying y el yang de los orientales...!

¡Que tengas un buen inicio de curso, besos!

Montse ha dit...

Gracias Conchita.
Este verano yo también intercalo los dos formatos. Me gusta los dos aunque los de papel siguen siendo mis preferidos.

Yo también te deseo un buen inicio de curso.

El mio será diferente... será un inicio sin curso. Des de abril he pasado a ser una maestra jubilada. ;-)

Salud y un abrazo virtual.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...