dijous, 7 de novembre del 2013

En Frederic llegint mentre espera



No ho he pogut evitar i he "pescat" en Frederic llegint dins del cotxe. Passejava la nostra gosseta per una avinguda de Lleida    i gairebé no hem podia creure que havia vist una persona llegint dins del cotxe. He tornat enrere per a veure si m'havia equivocat i era un telèfon lo que tenia a les mans i la meva imaginació m'havia traït. I no, era un llibre ben gruixut!

En Frederic m'ha explicat que estava fent temps, que era un "gran lector". No en tinc cap dubte.

Estic contenta d'haver-lo destorbat!

Nota: podria fer desaparèixer la brillantor del flash... però penso que la foto perdria  el moment espontani que m'ha fet viure. Gràcies Frederic per acceptar la meva proposta.

4 comentaris:

Sònia ha dit...

Llegir mentres esperes al cotxe, penso que és una bona alternativa a haver de córrer durant aquest temps, "aprofitant-lo" per rentar roba, escombrar, netejar, comprar,... i tantes i tantes coses que ens generen encara més estrés.
És un gran esport! practiquem-lo més!!

Petonets

Unknown ha dit...

Moltes vegades quan torno de la piscina amb la meva mare sovint la tinc que esperar i llavors m'assento i trec un llibre de la bossa! Molta gent em mira però encara millor així sabran que tenen que practicar aquest "esport" i/o afició

PD: De tant en tant posen revistes i no puc evitar donar-lis un cop d'ull!! ;)

Montse ha dit...

Martí, una vegada més et felicito per ser com ets.

Aquest "esport" acostuma a fer que la gent sigui més feliç, aprengui més, li vessi la imaginació, sigui més conscient de com és el món que ens envolta...

Res... que qui no llegeix no sap el que es perd!

Unknown ha dit...

Tota la raó Montse!!!
Quan llegeixes pots fer coses que són impossibles!!!

Petons!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...