dilluns, 15 de setembre del 2014

Recomanacions


Autor/a: Roberto Santiago- Ángela Armero
ISBN: 978-84-683-0710-7
Nre. de pàgines: 240
Mida real: 21 x 14
PVP: 12,00 €

El que diu a la contraportada:

El meu nom és Alexandra, tinc onze anys, i m’estaré tancada una setmana a la meva escola. Sense professors. Sense pares. Només nois i noies del meu curs. No sé com sonarà, dit així. Però tot el que explicaré aquí és veritat.
La meva escola es diu Armando Muñoz Vaca, que pel que he vist va ser un pioner del segle XV. Jo no sóc pionera. Només sóc una nena normal i corrent a la qual li agraden els videojocs. Hi ha una cosa que encara no he explicat. La meva escola és famosa per una sola raó: perquè hi va estudiar fa molts anys Alfonso Giménez Dom. Hi havia una foto seva al vestíbul d’entrada. Tothom sap que la companyia Dom Industries és l’empresa multinacional de videojocs més important del món. I ara el senyor Dom havia tornat a l’escola. Amb una proposta revolucionària: «No jugareu a un videojoc. Sereu els protagonistes d’un videojoc».

El que jo opino:

Un llibre fàcil de llegir, tant pel llenguatge com per la presentació. Plaent. A més: a qui no li agradaria ser la protagonista d'un videojoc en temps real?
No puc dir gaire més, estriparia la sorpresa.... NO SPOILERS

-Gabriela
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...