diumenge, 17 de juny del 2007

Enyorança

Una tènue enyorança és la que sento des de que s'han acabat les sessions dels desdoblaments d'informàtica i biblioteca. Aquella il.lusió amb que esperava que fos dilluns per la tarda, per veure quin llibre presentaria la gent de primària i amb quin intentaria jo fer-los entrar, virtualment, en les pàgines d'un altre que un dia em va fer pessigolles als dits, s'ha ajornat fins el setembre.

Jo, a partir del mes de juny, estic immersa en la recerca d'històries escrites i il.lustrades que facin renéixer sentiments, pensaments, valors, actituds,... Però no estic sola, hi ets TU! Si tu, tu també pots col.laborar fent arribar el títol d'un llibre que t'agradaria que expliquéssim, llegíssim, miréssim,...

Va anima't, escriu! Hi ha més d'una manera de fer arribar la teva proposta a aquest blog!

I mentre, escolta el piano d'en Ludovico Einaudi t'ajudarà, t'animarà! (Ai, m'he equivocat de blog! Hauría d'haver anat al musical! Però llegir i escoltar música, a vegades, s'agafen de la mà.)
Si vols saber més d'aquest gran intèrpret,
clica la
caràtula.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...