I aquesta història de dracs que es titula Tras la mirada del dragón de Alexia Sabatier i il.lustrat per Xavier Besse, que ens explica que en Xiao Li està trist perquè ha perdut el seu estel drac; se l’ha endut el vent.
El seu pare, Da Li, li conta que les llegendes expliquen que si els dracs volen tan amunt és perquè són dracs celestials. Com que en Xiao Li no les ha sentides mai, li demana al seu pare que les hi expliqui. I així comença aquest conte, en format àlbum, que denota estil oriental per totes bandes.
El butlleti Sol 7 a la pàgina 30 diu:
El butlleti Sol 7 a la pàgina 30 diu:
Este álbum consigue llevar la relación entre texto e ilustración a un punto de armonía. Si bien es cierto que son las imágenes las que nos introducen en un ambiente estético sugestivo y envolvente, y que el relato está hilvanado por un excelente texto literario, es preciso poner de relieve el tono poético del lenguaje y la fuerza narrativa de las ilustraciones-collage. El resultado es una obra evocativa y de gran atractivo, que satisfará tanto al lector con menos experiencia como al más exigente.
Además, puede servir de estímulo para acercar a los jóvenes al arte y la cultura china.
Además, puede servir de estímulo para acercar a los jóvenes al arte y la cultura china.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada