divendres, 31 d’agost del 2007

Felicitat bloggera

Petites coses com el comentari de la Marta, l'email de la Gracia que diu:
..."Grazas de novo. Non sabes o que supón a nova de que nos ledes por ese lares. Para min é moi importante, xa que se teñen "rido" por traballar tanto "nalgo que ninguén le". Grazas por estar aí. Saúdos", l' Ehhh!!!! de la Gabriela, la poesia enviada per l'Antonio... em fan sentir joia de viure aquesta experiència.
- L'Alex Rovira i en Francesc Miralles estan a punt de treure el llibre El laberinto de la felicidad
i en Sebastià Serrano té el llibre:
i nosaltres, tu i jo sabem que la felicitat sovint neix de les petites coses.


- Gondwana era el més meridional dels dos supercontinents que existiren fa 180 milions d'anys. El formaven les plaques continentals que actualment constitueixen Àfrica, Sud Amèrica, la Antàrtida, Austràlia, Nova Guinea, Madagascar, i el subcontinent indi. (wikipedia)
- Ara Gondwana també és un grup musical de reggae xilè, creat per I-Locks Labbé en 1987 en la població La Pincoya de Santiago. (wikipedia)

4 comentaris:

Antonio Alonso ha dit...

El sentiment és mutu, gràcies Montse.

Montse ha dit...

Grazas.

Anònim ha dit...

Soy alumno de Gracia (De chiste la llamamos Graza)Pues era para deciros que nos comento que alguién de Cataluña nos leia y yo pues que me puse a buscar y os encontré. No se cuando habrá dicho Gracia que su blog no lo lee nadie, pero os aseguro que lo que ella escribe en el, especialmente las críticas (jejej) son tema de conversación al día siguiente en el instituto. Lo cierto es que la queremos mucho. Un saludo. PD No escribo en gallego porque no se si me entendereis, me imagino que si. Yo lo poco que se de catalá es : Me agrada molt parla amb vusaltres

Montse ha dit...

Habeed, o teu comentario deume máis felicidade bloggera.
Pódescho crer deas de Lleida lemos a Graza e malia que non a coñezo tamén a quero!
Habeed para entender mejor el gallego uso
http://www.opentrad.org/demo/
Hasta cuando quieras.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...