dilluns, 4 de febrer del 2008

Préstecs familiars: FiRMiN i La LLadre de llibres

Gent gran de l'escola, ei!
Hi ha una llista de llibres que volen sortir en préstec de la prestatgeria. Però, sobretot, dos llibres es moren de ganes de posar-se a les mans d'algun lector o lectora adult.
Au, va! Anima't!
FiRMiN diu: ..."Em vaig adonar, al començament, que cada llibre posseïa un gust diferent _dolç, amarg,agra, agredolç, ranci, salat, àcid_ i, a mesura que va anar passant el temps i els meus sentits guanyaven agudesa, vaig arribar a captar el gust de cada pàgina, de cada frase i, finalment, de cada paraula: totes comportaven una ordenació d'imatges, representacions mentals de coses que jo desconeixia del tot, atesa la meva limitada experiència de l'anomenat món real..."

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Tinc ganes de conèixer aquest tal Firmin, l'altre dia el recomanava el senyor I i ja n'havia sentit a parlar... però tinc poc temps per llegir! Hi ha data límit de préstec per a les mares atrafegades?

Montse ha dit...

Meritxell sempre hi ha pròrrogues. Sempre hi ha cinc minuts abans d'aclucar els ulls, sempre hi ha dos minuts asseguts a..., sempre hi ha un llibre.
Res, teu, avui la Mar el portarà a casa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...