dilluns, 3 de març del 2008

Llibre de l'hort

- Has sentit a parlar dels llibres digitals?
- I de la prestatgeria digital?

Per ara a l'escola tenim dos llibres en procés d'edició:
- Avui us presentem el llibre que explica com és i què es fa a l'hort de l'escola: L'hort escolar
És un llibre on hi participen diferents escoles de Lleida.
- Si vols també pots veure imatges de l'hort de fa dos anys, quan encara no teníem l'hort gran. És una prova"casera" posant les fotografies al Flash jo mateixa i els dibuixets...també!


- L'altre llibre digital vol ser com un diari d'algunes de les estones de matemàtica a 1r. primer de cicle inicial. Un altre dia ja el presentarem. Aviat, potser, tindrem tota una biblioteca digital!

2 comentaris:

Guida Al·lès ha dit...

Hola Montse, gràcies per l'explicació sobre com gravar el so. Aniré a veure l'audacity i el provaré, perquè m'imagin que ret molt més. M'ha interessat molt l'enllaç que has penjat sobre LA PRESTATGERIA..... quàntes possibilitats!!!

dues feines pendents.
Una abraçada,
Guida

Montse ha dit...

Guida, ets molt amable.
La de feines pendents que tinc jo extretes del teu bloc!
Com a excusa tinc que veig la meitat de cada grup de primària cada quinze dies. I m'hauria agradat treballar els còmics, els acudits, acabar els dibuixos de les frases del llegir,...i més però... temps al temps. Si no és aquest curs, potser serà el que ve.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...