diumenge, 13 d’abril del 2008

Poesies amb suc

Ahir, la Clàudia es va entestar en comprar-se llibres, així és que vam anar a una llibreria i es va gastar molts euros, moltíssims...
De tots els llibres que va agafar, n'hi ha un que et volem recomanar per la Biblioteca o per Sant Jordi, és diu
una sel.lecció de poemes per a joves feta per Miquel Desclot.
De tots els poemes en triem un:

Conjur per mirar d'aprovar sense estudiar

Ai, Verge Santa,
Verge Santa!
per què sóc tan manta?

Ai, Déu meu,
Déu meu,
estudiar és una creu!

Aquesta assignatura
és massa dura,
aquesta prova
ve massa d'hora,
i jo no vull
emplenar aquest full.
No en sé res de res
i ho escric tot al revés.
Com costa
trobar una resposta!

Fes, Esperit Sant,
Esperit Sant,
un miracle
ben notaaable;
i miraculosament,
tots diran
"excel.lent,
és excel.lent".

Josep M. Sala-Valldaura

1 comentari:

Martí Casares ha dit...

vaig comprar aquest llibre per l'escola en el primer moment que el vaig veure a l'aparador d'una llibreria: em va semblar excel·lent tant per la selcció de poesies com pel disseny. des de Mataró, records als de la terra ferma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...