divendres, 30 de maig del 2008

La Bibliopati assolellada


Dijous no plovia i la Biblioteca va tornar a sortir al pati. Algunes nenes, ahir, van descobrir que hi havia llibres al pati.
L'Ares L., quan jo vaig arribar, estava llegint un conte sota l'atenta mirada d'un petit grup d'oïdores - l'Alba, la Laura, la Mar, l'Ariadna, la Tània- i de la Míriam. Ai! Fan una cara d'estar-hi bé!
- L'Anna i la Laura escrivien al Diari de Lectura.
- L'Eloy, en Marc, en Joel, l'Adrià i l'Alex potser participaven en una petita tertúlia sobre quins llibres eren millor s per llegir a l'aire lliure.
- La Júlia, la Maria i... potser buscaven en Wally.
- Ei! I els dos que estan amagats sota la taula? Què diuen, què fan?

2 comentaris:

Gabriela ha dit...

Vam veure a totes les criatures de la bibliopati molt relaxades, prenen la fresca a la vegada que llegien. Llàstima que s'acaba!!! Per aquest curs, és clar, el proper més!

Anònim ha dit...

La idea del Bibliopati és magnífica. No coneixia aquesta experiència i m'ha agradat molt. Us felicito i em guardo la idea per anar difonent-la pels centres escolars del meu voltant.

Penso que la majoria de vegades són les idees senzilles, ben organitzades, amb continuitat i fetes amb il·lusió les que millor difonen la lectura.

Per contrast a la vostra experiència penso en totes les biblios escolars que estan tancades, o serveixen com a classe de castig, o es moren en la penumbra del "deixar de fer" dels centres (que hi ha biblioteques així, les conec, malauradament).

M'agradaria poder llegir al vostre pati, relaxada com els xiquets, a l'ombra d'un arbre. M'apunto d'alumna lectora.

Sàlvia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...