dimecres, 9 de juliol del 2008

La Mireia, les flors i l'estiu

FANTÀSTIC!
Mira que hem rebut:
Hola Montse, aquest dies vaig a manualitats amb l'Adrià i he fet làmpades de paper i una flor que veuràs a la foto (la meva és la de coloringos) també he fet un gat.

Per fer la flor he fet servir filferro, una bola de forexpan, paper de seda, un pal i he enganxat els papers amb vernís. Et trobo a faltar però m'ho passo molt bé anant a activitats, a la platja i a la piscina, també faig deures. Adéu


- Gràcies, Mireia i Adrià. Jo també et trobo a faltar però, com tu, també m'ho passo molt bé acabant d'endreçar la biblioteca i fent coses de vacances.
- A veure qui més s'anima i ens explica què fa, que aprèn, què llegeix, quines biblioteques visita, quina música escolta,...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...