diumenge, 14 de setembre del 2008

El Rei que desitjava el temps


és un llibre que he pensat presentar al primer grup de cinquè que inaugurarà la biblioteca del curs 2008/2009.
- Per què aquest llibre i no un altre? Perquè jo també necessito temps i més temps. El temps se m'escapa i voldria gaudir-ne plenament cada instant sense pensar que després ve..., que després s'ha de fer..., que després... Voldria anar a poc a poc i fer feina ben feta.

A Cornabou revista de Literatura Infantil i Juvenil diuen d'aquest llibre:
L'autora, nascuda a l'illa de la Martinica, retrata un reialme oblidat on un rei insatisfet espera trobar un secret fora de les fronteres que només coneix un ermità. El temps, les estacions de l'any i el plaer de viure amb unes il·lustracions de luxe de Selma Mandine, originària de Hong Kong.
Régine Joséphine. El rei que desitjava el Temps. Traducció Clara Matarrodona. Il·lustracions de Selma Mandine. Colecció Claretd Kids. Editorial Claret. Barcelona, 2008. A partir 5 anys.
Jo el vaig comprar per a la Biblioteca perquè les il.lustracions em van agradar, em va captivar la mirada trista del Rei a la portada del llibre.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...