divendres, 19 de setembre del 2008

Segon i sisè també inauguren la temporada

Aquí tens el primer grup de sisè que ha passat per la biblioteca.
Hem posat al dia algunes de les coses que farem i hem fet previsions de futur. També hem començat a llegir l'àlbum El Rei que necessitava temps. Hem fet sortir els Diaris de Lectura que havien passat les vacances a l'armari, que eren tots menys tres. D'aquests diaris, dos s'han quedat a casa - recordeu que el dia 3 d'octubre han de venir- i un, amb molt de goig i ple d'històries, ha tornat a la Biblioteca.
Tenim una llista força llarga de voluntaris "ajudants de Biblioteca". Dimarts, a l'hora del pati començaran les proves. I... qui no les superi? Ah! Ah! Ja veurem què passarà.
Amb el grup de segon hem llegit un conte noruec que es diu Bola de greix. Tracta d'un noi molt espavilat que sap com guanyar una bruixa. També hem cercat on estava Noruega i hem situat el país al mapa i hem vist on estava respecte de Lleida.
- Però saps què m'ha passat?
- Que m'he oblidat de fer la fotografia del primer dia de biblio als meus alumnes i a les meves alumnes més especials. La farem el proper dia, què si pot fer! Parlant del conte, dels llibres, fent préstec,... m'ha passat el temps.

L'Ares G. ens va presentar un altre conte d'estiu: El món perdut.
És un conte que tracta de la protagonista d'una sèrie que es diu Verònica. Hi ha moltes aventures i emocions.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...