dijous, 4 de desembre del 2008

L'Alejandra i en Marçal llegeixen comentaris

Avui he llegit aquest comentari escrit al Diari de lectura, del llibre Tina Super bruixa i els Dinosaures.
Aquest llibre m'ha agradat molt perquè es de la meva editorial preferida i me'l va regalar el meu pare quan era petit i la meva mare em va regalar el del cavaller Sant Jordi. Aquest conte tracta d'un nen que es diu Carles i que no vol anar a dormir. Per això el pare i ell fan un llarg viatge. Desprès de moltes aventures, finalment arriben al final de trajecte: l'habitació d'en Carles. Bona nit. A per cert la meva editorial preferida es Barcanova
Marçal


Avui he llegit aquest comentari perquè m'ha agradat molt aquest llibre que es titula Qui ha segrestat el Faraó? és una mica trist perquè el Faraó és un gos i l'han segrestat uns nois molt dolents i els seus pares no sabien on estava. El Faraó és un cadell i no sap on és però a vegades se fica molt trapella i quan va caure es va fer molt de mal i no vaig aguantar i el cadell és de color blanc i quan se'n rosca és una monada.
Alejandra

1 comentari:

Anònim ha dit...

Heu llegit molt bé Marçal i Alejandra hos feliçito.



JOEL SANJUÁN MARÍN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...