diumenge, 15 de març del 2009

Alegria

A vegades cal recordar aquest sentiment. El grup Antònia Font ens un canta molt bé.

Alegria:


Cau es sol de s'horabaixa dins s'horitzó,
damunt la mar arrissada es avions.
Cau es sol de s'horabaixa vermell i calent,
me sala i m'arengada sa pell.

Es penya-segat
i una pluja suau de pols estelar.

Cau es sol de s'horabaixa i plàcidament
sa gent se dutxa i ompl es carrers.
Cau es sol de s'horabaixa dins es meu cor,
tothom m'estima i jo estim tothom.

Falla sa corrent,
ses fireres no vendran cacauets.

Alegria, ses velles se xapen de riure,
es dies s'acaben, i es fars il.luminen
ses góndoles entre ses cases.

Alegria, ses òrbites en sincronia,
i es ovnis se pinyen i deixen un cràter
per sempre dins sa meva vida ... alegria.

Cau es sol de s'horabaixa dins s'horitzó,
damunt la mar arrissada es avions.
Cau es sol de s'horabaixa vermell i calent,
me sala i m'arengada sa pell.

Es municipals, és evident,
fan aparcar bé a sa gent.

Alegria, ses velles se xapen de riure,
es dies s'acaben, i es fars il·luminen
ses góndoles entre ses cases.

Alegria, ses òrbites en sincronia,
i es ovnis se pinyen i deixen un cràter
per sempre dins sa meva vida ...

Alegria, ses velles se xapen de riure,
es dies s'acaben, i es fars il.luminen
ses góndoles entre ses cases.

I alegria ...

2 comentaris:

estelita ha dit...

Montse....penso que aviat la Mariona marxarà de l' escola. Acabarà una etapa per inicar un altra de nova i diferent....la vida és aixó....assumir reptes nous!!!
Però et trobarem a faltar....has fet una feina magnifica....i el més important has estimat i estimes el que fas i aixo ha estat el que has trames als nostres fills i filles.
TU HAS ESTAT POESIA, ALEGRIA, MIRADA, ESTIMA.....GRÀCIES!!!!
Mariona, Sergi i Estela

Montse ha dit...

Ai! Aquestes paraules fan brollar emocions i em tornen a la memòria la frase:
“Fes les coses que et surten del cor. Quan les facis, no estaràs insatisfet, no tindràs enveja, no desitjaràs les coses d’una altra persona. Al contrari tot allò que rebis t’omplirà.”
Gràcies,Mariona, Sergi i Estela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...