divendres, 8 de maig del 2009

Per què diuen que els llops són dolents?

A mi m'agraden els llops. I quan vaig tenir aquest conte a les mans també em va agradar. En Quentin Gréban ha fet unes il.lustracions precioses.

La mirada esporuguida del llop pensant:
"Un monstre cruel?" "Quin horror! I li agafa por.

el monstre ha arribat! I aquesta nit vol menjar_ _ _ _!

em dibuixa un somriure dolç si no em moc de l'àlbum il.lustrat i no penso en la persecució ferotge a la que ha estat i està, encara, sotmès el llop.
L'editorial que ha publicat el llibre és SÍMBOL editors.

I mirant la web d'en Quentin m'han agafat ganes de saber les aventures d'en Zephyr...

1 comentari:

olga ha dit...

Encantats de que t'agradin els nostres animals imaginaris. Crec que el llibre també està editat en català. I hi ha un altre també de Kalandraka en la mateixa línia: Imaxina animeu. Us invitem a jugar amb ells.
Petons.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...