dissabte, 31 d’octubre del 2009

Prepara las maletas amb Leer te lleva más lejos

Leer te lleva más lejos
El Ministerio de Cultura ha engegat una campanya per a promocionar la lectura que pot tenir un atractiu especial per a tots els grans de l'escola: papes, mames, mestres, monitores, secretàries, personal de neteja, conserge, avis, padrines, llauners... La proposta és viatjar llegint! Ah! I a més a més potser si s'espavilen poden guanyar una samarreta. Tot això ho he vist a Más que libros de la mà del senyor Andrés Pulido. Gracias.
*Nota: Jo ja m'he registrat, a veure si de qui uns dies puc lluir la samarreta. Perquè a mi els llibres de viatges...m'encanten!
*Imatge de Más que libros.

1 comentari:

Mònica B. ha dit...

El primer cop que hi vaig entrar em vaig pensar que m'havia equivocat de pàgina: que era una d'aquelles pop-up que s'obren totes soles, d'una agència de viatges...
A mi també m'agrada fer aquests viatges, sobretot si tinc un bon llibre per acomànyant
Mònica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...