divendres, 11 de desembre del 2009

La programació de les biblioteques

Tenir coses pendents és "la pera". Per un costat sempre hi ha alguna feina a fer. Però per l'altre potser la fas massa tard i... Diuen, però, que val més tard que mai. Per fi he penjat la programació extra, no la de cada dia, que la comissió de la Biblioteca va preparar fa dos mesos! ;)

Això si, aquesta programació és flexible i a mi m'agradaria que es pogués fer realitat alguna petita col.laboració amb alguna escola que està una mica lluny en quilometres però molt a prop amb els sentiments. Qui lo sa? Es volen tocar tantes tecles a tot arreu que potser no es fa bona música. Ens acostumarem algun dia a fer poques coses i bé?

4 comentaris:

Biblioteca de l'Escola Mare de Déu del Remei ha dit...

No crec que ens hi acostumem mai: de fet, em sembla que va intrínsec amb la nostra feina. Sempre diem "el curs vinent no em passarà, ho tindré abans..." però a l'hora de la veritat, ens embarquem en tots els projectes que podem, i, el més curiós: sempre ens n'acabem sortint!
Està molt bé penjar la programació de la biblioteca: ajuda a les altres a veure que fem coses semblants. Potser també ho faré!
Ah!Una col·laboració entre escoles??? Se m'ha encès la llumeta!!! Quant tinguis alguna idea, podríem parlar-ne.
Una abraçada des d'Alcover.

Montse ha dit...

Gràcies, Mònica.
Ja expliquem que és una programació incompleta. El dia a dia no hi és.

Els projectes de cicle superior i mitjà estan en marxa i algun dia potser seran explicats al blog.

El gust per la lectura i la lectura en veu alta de la gent d'inicial tampoc hi és escrit, però va sobre rodes.

La col.laboració és possible si volem. Jo, personalment, tinc contacte directe amb els de primer i segon. Podem trobar petites idees conjuntes que siguin senzilles i "tendres". Si?

Mònica B. ha dit...

Doncs perfecte, perquè jo també sóc tutora de primer.Podem fer alguna cosa ben bonica!!!

Montse ha dit...

Mònica, jo sempre penso que no sé fer coses boniques. Potser pràctiques, si. Però boniques, no ho sé.
Pensem, ens ho diem i pel gener o quan sigui, fem?
A mi m'agradaria que tingués relació amb alguna cosa que hem de fer cadascun dels grups, teu i meu. Arrodoniríem la feina i l'ompliríem de motivació.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...