dissabte, 5 de desembre del 2009

Les trois petit cochons, els tres porquets

Estic molt contenta perquè després de llegir a O Segrel do Penedo, que la classe de sisè de CEIP Os Muiños de Muxía esta treballant les matemàtiques a partir de la novela "Os Piratas da Illa da Esperanza" de X. H. Rivadulla Corcón, una sèrie de pensaments encadenats m'han començat a moure les idees. I ràpidament he agafat el meu bloc de "Jo penso molt" - com la que tenen els nens i les nenes de primer- i he recordat que tinc una proposta per la meva gent i que ara no diré pel proper trimestre . Tot seguit m'he posat a buscar contes i he trobat aquesta joia:

Les Contes Défaits
Cargado por cinematocteam. -
Via
http://cinematoc.canalblog.com/
El conte dels tres porquets:
Edu3.cat


Si vols saber l'origen d'aquesta història l'Elefant Trompeta t'ho explicarà, clica'l:

1 comentari:

isabel ha dit...

Es cierto, una verdadera joya
Besos,Isabel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...