dimecres, 2 de juny del 2010

La Rosana i l'extraordinària píndola rosa.

Hola sóc la Rosana de sisè.
Fa uns quants dies em vaig llegir un llibre, L'EXTRAORDINÀRIA PÍNDOLA ROSA. És un llibre de Núria Pradas, del Vaixell de Vapor. Estava al prestatge del meu germà i el títol em va cridar l'atenció. Jo pensava que seria molt avorrit i no m'agradaria gens. Però en els primers capítols em va agradar molt. Estava amb una intriga que cada vegada tenia més ganes de llegir-lo.
Tracta de una nena que pel matí s'aixeca amb mal de coll, i la seva mare li diu que agafi una píndola rosa de l'armari dels medicaments. I que sobretot no se la prengui amb coca-cola! Ella es molt tossuda i se la pren amb coca-cola. Ella no sap els efectes secundaris que pot tenir i de cop, troba que pot llegir la ment del que pensen els altres. Li conta amb un amic seu i ell l'ajuda. La seva professora li demana si pot anar a buscar material a l'aula de plàstica. Per les escales es troba a un senyor disfressat de granota, i li decideix llegir. Escolta que, tenien un plà i que si aquella nena li trencava ja l'havien pifiat. La nena i els seus amics van tenir molta curiositat i aquí comença la història... Si voleu saber com continua , agafeu aquest llibre, us el recomano! M'ha fet passar molta estona d'intriga i a demés nervis pel que pogués passar. Espero que a vosaltres us agradi com a mi m'ha agradat!
Adéu!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...