divendres, 3 de setembre del 2010

Els països del món i les seves banderes

Hola, sóc el Martí Bordes.

A mi m’agrada molt la geografia, mirar els atles i saber coses dels països del món i dels seus habitants, els seus idiomes, costums, ciutats, monuments, banderes, etc.

Llavors, el meu pare va recordar que fa anys, quan anava a l’escola, va fer un joc de banderes. Em va explicar com era i li vaig dir que en podríem fer un altre tots dos per a mi.
Al joc hi ha unes banderes i el nom dels països.
Has d'endevinar de quin país és cada bandera i si l'encertes s'encén la bombeta. Vam comprar el material i el vam fer.
Ha estat molt divertit fer-lo i jugar-hi.
Si voleu un dia el portaré a l’escola.

Us dic el material que es necessita:
  • una fusta prima,
  • uns botons d’enquadernar,
  • fil elèctric, una bombeta petita,
  • una pila de petaca i uns colors.

Jo l’he fet de banderes però es pot fer del que es vulgui. Us poso unes fotos del joc.

Adéu, fins dimarts.



Des de la biblioteca proposem que visiteu el web de Geografía Plus per aprendre les banderes del món i després construir el joc d'en Martí.
I... Martí et demanaré que aquest curs ho ensenyis a fer als nens i a les nenes de segon. Farem per tenir el material i li demanarem al teu tutor en Miquel que et deixi venir a la nostra classe. Et sembla bé? Serà la posada en pràctica d'un dels experiments que farem.

1 comentari:

Senyor i ha dit...

Felicitats Martí, has fet un joc molt maco.
Atentament.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...