dilluns, 28 de març del 2011

En David i Toy Story 2

He portat aquest llibre perquè aquest llibre m'agrada molt i és el més xulo que tinc a casa meva.

- Si vols escoltar en David clica Toy Story 2
- Si vols veure el d'on surt aquesta història: http://disney.go.com/toystory/

Nota:
En David és un dels nens que més m'ha deixat veure que li feia molta il.lusió llegir en veu alta a la biblioteca i que, a més a més, el gravéssim. La setmana passada ja em va preguntar si li tocava. Es nota en la gravació que estava emocionat. Està aprenent molt. La gravació és tal i com raja. D'aquí no gaire es podrà comprovar que la lectura amb entrenament millora cada dia, si tot va bé. Famílies, seguiu acompanyant als vostres fills i filles en la lectura, així aquest camí serà més planer per a tots i xalareu quan els seus ulls s'esbatanin al descobrir que les paraules flueixen sense cap mena d'esforç.

Els principis de la lectura poden comportar molt d'esforç i, a vegades, ni els propis companys que fan el mateix camí, el reconeixen. David et felicito, fa molt de goig sentir-te.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...