dissabte, 24 de setembre del 2011

Migdies a la Biblioteca de primària amb l'Anna i l'Ares

 Una propietat dels éssers vius que ens ajuda a sobreviure és adaptar-nos a l'entorn i a les circumstàncies. Enguany, la Biblioteca del migdia, s'ha organitzat  d'una manera diferent al que venia essent la normalitat durant els darrers cursos.  Ens hem adaptat al nou horari sense la sisena hora i a la tornada de les activitats extraescolars.
Durant el curs 2011/2012 hi haurà dues persones que tindran cura de la biblioteca de les dos a les tres del migdia: l'Anna, els dimecres i l'Ares els dijous i els divendres.
Els  usuaris i les usuàries d'aquesta estona post dinar es nota, en les següents fotografies, que s'han adaptat molt bé a la nova situació. Continuen llegint, fent feines durant una estona, usant els ordinadors principalment per a jugar, fent préstec... L'Anna i l'Ares els acomboien i donen caliu a aquest espai tant important  de l'escola.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Què contenta m'he posat en veure que aquest curs la biblioteca del migdia es farà amb l'Ares i l'Anna. Segur que s'ho passaran tan bé com jo el curs passat!
Quina enveja més sana em feu totes, tu també Montse.
M'agrada molt aquest rentat de cara del blog.
Aviat us enviaré un mail

Records des de Milà.

Rosa.

Montse ha dit...

Rosa, més contenta estic jo de saber que tu estàs bé i que ens segueixes.

L'Ignasi va canviar la cara del blog. L'ha "optimitzat" i sembla més modern.

Seguirem en contacte.
Una dolça abraçada.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...