dilluns, 16 de gener del 2012

Sisè recomana llegir... 2

Recull de frases dels textos fotografiats que hi ha al  vídeo:
  • Comença el campionat: a mi aquest llibre em va agradat molt perquè el primer dia que el vaig veure em vaig donar compte de que el llibre m'agradaria molt al ser de futbol, a l'haver rivalitat...  i quan vaig començar a llegir no vaig parar de llegir i me'l vaig llegir en un mes. Aleix.

  • L'home llop: m'ha agradat molt, no m'ha fet gens de por i lapart que més m'ha agradat va ser quan  i van beure 7 glops d'aigua i  es van transformar en homes llop. M'ha agradat perquè feia gràcia. Catalin.

  • Brisingraquesta sèrie m'encanta perquè és seria, però té un toc d'humor, quan per exemple, Saphira li diu a Eragon: et lleparé de cap a peus. Penseu amb la llengua d'un drac... Genís.

  • Diari de Nikki 2: a mi m'ha  agradat molt aquest llibre perquè és una nois adolescent i té alguns problemes... A mi m'ha agradat molt perquè li han passat moltes coses que a mi m'han passat. I també m'ha agradat perquè quan estava trista hi havien les seves amigues per a consolar-la, i això és el que jo tinc, unes bones amigues que quan em sento malament elles estan allí amb mi. Alba G.

  • El nen del pijama de ratlles: aquest llibre és el meu llibre preferit, ja que té una conclusió molt bonica i que jo penso que és veritat. És molt bonica l'amistat que es crea entre un nen jueu i un nen alemany... Aquest llibre us farà aprendre el Verdera sentit de la FELICITAT! Raquel
  • Si tu em dius vine, ho deixo tot... però digue'm vine: és un llibre que a mi m'ha fet enganxar a la lectura, és un llibreon tota l'estona passen coses això fa que t'enganxis i que llegeixis tot el "rato". Ariadna

  • La princesa de los hielos: m'agrada aquest conte perquè és molt interessant i parla d'ambició, amor, tristesa, venjança. Però lo que m'ha agradat més és que té un llop de mascota i al final... Awa.

  • El último elefante blanco: em va agradar bastant perquè no era tràgic i l’elefant i el mico van trobar la llibertat cosa que els hi va costar bastant, … van ser molt valents. Acís.

  • La pilota xerraire: recomano aquest llibre perquè com diu la seva porta és per tremolar i riure i a mi m’agrada molt aquesta barreja. recordo el primer dia que el vaig començar a llegir vaig veure a la pàgina 4, allí... Pol

  • El misteri de l’illa de gel: aquest llibre m’ha agradat molt perquè era molt intrigant, no sabies què passaria.... Aquest llibre m’ha agradat  tant que m’ha emocionat. Oriol

  • Diari del Greg. La crua realitat: Aquest llibre és divertit, encara no m’he l’he acabat però per lo que m’he llegit deu ser molt xulo i enganxa molt no és com alguns que t’he fiques  a llegir i t’avorreixes molt, a mi a vegades em passa “algo” con que se’n riuen de mi.  Roc.

  • Les 4 champions del Barça: vaig seleccionar aquest llibre perquè la filosofia de tots els entrenadors que han passat per aquest club és la mateixa... En Pep Guardiola, l’entrenador d’aquests moments per mi té uns sentiments tant grans amb el club que jo... Alex 

  • Historia de una gaviota (y del gato que le enseñó a volar): m’ha agradat aquest llibre perquè un gat cuida a una gavina sense pare ni mare fins fer-la volar. Això t’anima a no perdre l’esperança. perquè la gavina, després de molt d’esforç, consegueix volar. Héctor.

  • Diari de la Nikki: la Nikki era una nena bastant treballadora. M’agradaria ser com ella perquè és una nena molt simpàtica i també m’agrada perquè la Niki i les seves amigues passen moltes aventures agradables... Estic segura que a la majoria de la gent li encantaria. Andrea.

  • Diari del Greg: el Greg és un nen que té problemes, coses divertides. No m’agradaria ser com ell per  tants problemes  que té... És el meu llibre preferit, té una família nombrosa i això fa que sigui divertit. I més graciós. Cintia.

  • La nena que podia volar: a mi aquest llibre m’encanta perquè és molt interessant, però és clar, t’has de ficar molt intrigat dins del llibre.  El recomano a tots els nens i nenes perquè us agradaria moltíssim ja veureu com  vosaltres també el recomanareu. Ana G.

  • Una estirada de cua: m’agrada molt aquest llibre perquè els protagonistes són animals i són molt macos. Una gateta, una guineu, un conill, un llop, una ovella. Kevin

  • El fantasma de Canterville: jo recomano aquest llibre, no fa por, al contrari fa riure. és una barreja de por però amb riure. El fantasma és un desgraciat i fa una mica de pena. Val la pena tindre’l i llegir-lo. Martí.

  • La mòmia: m’ha agradat molt, m’ha fet riure. Al mirar el llibre per la tapa m’ha fet por. La part que més m’ha agradat és quan la mòmia s’ha desfet i … Jordi.

  • Gerónimo Stilton: aquest llibre m'ha agradat molt perquè passen moltes aventures divertides. Després de llegir-lo, m'agradaria ser una aventura com el protagonista del llibre. Anna C.

  • Wilma Tenderfoot: la Wilma és una nena orfe de 10 anys d'edat que tenia un somni, volia arribar a ser detectiu. Va arribar un dia que va començar a treballar fent de dona de la neteja i realitzant totes les tasques domèstiques. A partir d'aquest dia, va iniciar un viatge interessant. Per això, recomano aquest llibre a tothom. 

  • Diari del Greg: com diu el títol el llibre és un diari que explica la vida i les aventures d'un nen que es diu Greg. és interessant perquè el llibre l'ha escrit un adolescent i no una persona adulta i, per tant, el vocabulari que s'utilitza és més modern i espontani. En definitiva, el llibre és divertit i m'ha agradat molt. 

  • Les històries de la Bepra: és un llibre que m'ha agradat i tracta d'una nena i d'un nen que tenen moltes experiències. Algunes de les coses que els passen m'han impressionat. És un llibre bonic, interessant i val la pena llegir-lo.Júlia R.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...