divendres, 24 de febrer del 2012

Comanda de llibres de sisè per a la Biblioteca

A principis de febrer els ajudants de biblioteca de sisè van fer una comanda de llibres.
Els llibres que van demanar ja han arribat a la biblioteca. Són més de tres quilos  de paper plens d'històries i d'il.lustracions. (Els vaig pesar perquè els vaig portar des de la llibreria a casa a peu i hi ha un bon tros.)

És una selecció acurada que penso que agradarà a molta gent. Jo, per exemple, estic a punt d'acabar de llegir Si tu em dius vine ho deixo tot... d'Albert Espinosa. Sé de bona tinta que hi ha cua per llegir-lo!

Ot, el bruixot agrada a petits i grans. Picanyol, sense paraules diu moltes  coses.

Allà on els arbres canten de Laura Gallego, jo encara no l'he llegit.  Qui va suggerir la seva compra  recomana llegir-lo amb efervescència.

Llegat,  és com un súper llibre. La tetralogia El Llegat de Cristopher Paolini és una història fantàstica que de conviure amb ella, desitjaries que fos veritat.

I  els Diaris d'una penjadaRachel Renée Russell amb la Nikki J. Maxwell  fa riure i pensar,  diverteix i acosta  l'Institut a l'escola. La gent de sisè  ho tenen quasi a tocar!

Per cert, els diners surten del premi Baldiri i Reixach, gràcies.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hooooola!!!
Feia molts dies que no entrava al bloc, però veig que seguiu igual de vius que sempre! És genial!
Us animo a que seguiu així, des de la distància m'agrada saber què passa per l'escola!
Petons i abraçades des de la bella Itàlia!
Rosa.

Montse ha dit...

Hooooola Rosa! Quina il.lusió tornar a saber de tu.

Com et va per Itàlia?
Si hi has tornat vol dir que t'hi trobes bé, no?

Et recordo més d'una vegada. Desitjo que tot et vagi bé i que aprenguis molt.

Petonets i una forta i dolça abraçada.
Montse

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...