divendres, 20 d’abril del 2012

Un aparador ple de llibres, dracs i cavallers.

La centenària llibreria Fregola ens torna a recordar, en el seu aparador, les nostres tradicions més estimades. Si passegeu tranquil·lament per la plaça de la Sal, no deixeu de donar-hi un cop d'ull. El que veureu us recordarà una de les tradicions catalanes més importants i el dia més màgic de la nostra escola.

Entre els llibres, podreu esgarrifar-vos contemplant la lluita de cavallers molt valents amb uns dracs que semblen molt ferotges ....

Senyeres, llibres, dracs, cavallers,... Tinc un problema, nenes i nens, no recordo exactament quina festa celebrem el proper dilluns dia 23 d'abril.

Sé que és molt important. Que malgrat no ser festiu, la gent viu aquest dia com un gran festa, i els carrers estan plens de gent, roses, llibres,... La primavera esclata!

No us enfadeu amb mi. És que em torno vellet i , a vegades, la memòria em traeix i no puc recordar... Ho tinc a la punta de la llengua, però no em surt !

Si us plau, algú de vosaltres em pot ajudar i dir-me quina és aquesta festa plena de llibres, roses, dracs i cavallers ?
Atentament.
Senyor i

2 comentaris:

Cicle Inicial ha dit...

Pau A: el 23 és el dia del llibre i de Sant Jordi

Senyor i ha dit...

Gràcies Pau per ajudar-me! Tens raó és el dia de Sant Jordi.
Atentament.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...