diumenge, 17 de juny del 2012

Endevina qui et ve a llegir (8 i 9): Botes noves i ...

La Vanessa va anar a llegir a tercer on PhotoPeach



Botes noves:

Fins i tot les bruixes s’han d’esforçar per aconseguir el que volen. La Romualda és una mica mandrosa, i aquest cop la màgia no li servirà de gaire. Llegiu, llegiu i ja ho veureu. L’esforç paga la pena.
Això és el que va fer la Vanessa: llegir, llegir i emocionar...

M'ha enviat un email que diu:
M'agrada molt fer aquesta activitat, perquè els nens no saben qui vindrà a llegir, i de manera inesperada, apareix aquell mati un mestre "nou" a llegir-los un conte.
Els nens estaven molt atents i es van portar molt bé. Després vaig  aprofitar per fer una mica de conversa amb ells, ja que el conte treballava un valor, l'ESFORÇ. Va ser molt interessant.
Una abraçada gran.

L'Imma llegint a tercer.  "Endevina qui et ve a llegir". on PhotoPeach




El llibre que vaig llegir a 3r es titula EL SULTÀ I ELS RATOLINS de l'editorial OQO
explica la història d'un sultà molt i molt ric al qui li agradava molt el formatge. Tenia el palau ple de formatge i també tenia molt i molts ratolins. Volien fer fora aquest animalons però no va ser pas una tasca fàcil.

Si llegiu el llibre, totalment recomanat, podreu saber de quina manera ho van solucionar. Us aviso, no va ser gens fàcil!
Per cert, coneixeu la Conxinxina?? doncs és un indret molt llunyà a qui de vegades podeu enviar qui us fa nosa. Jo em pensava que no existia, però ho he consultat i resulta que sí, que és al Vietnam. Si hi aneu de ben segur hi trobareu ratolins, elefants, lleons, gossos...Si llegiu el llibre entendreu per què ho dic.

Les il.lustracions són fantàstiques, us podeu entretenir una bona estoneta mirant i remirant els dibuixos.

Aprofito per felicitar als nens i les nenes de tercer perquè va ser un públic magnífic.Ha estat tot un plaer




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...