dimarts, 3 de novembre del 2015

La Fulla Rodamón 

Autor: R.M.Martí
Il·lustració: J.X.Sabaté i LL.Amer

Aquest llibre parla: d'un arbre que està en un bosc i en aquell arbre hi ha una fulla que vol sortir de l'arbre i encara que intenti desenganxar-se de la branca, les altres fulles li diuen que tingui paciència. Un dia feia molt vent, i la fulla es va desenganxar, el vent i la fulla van veure tot el món.
Aquest llibre m'ha agradat molt per que ha donat la volta al mon i ha mi m'agradaria fer-la també.




Recomana l'Adrià 3r                 


Los Futbolisimos y el misterio del ojo de halcón 

Autor: Roberto Santiago

Aquet llibre m'ha agradat molt per que m'agrada el futbol i per què el trobo interessant.  Us el recomano per que m'ha agradat molt.



 

 Recomana David I. 3r                
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...