dimarts, 25 d’abril del 2017

4t Recomana

DIADA DE SANT JORDI



Pol Pla



La armadura de la luz
Javier Miró
Ed. Minotauro

Aquest llibre l'estic llegint per què és un llibre d'aventures de guerra a on hi ha una "armadura" amb poders (és un objecte sagrat) i no puc dir-vos res més per què l'estic començant.


Guillem

Jo que vaig dormir amb lleons
Laia Logan
Ed. Animallibres

És la historia del Tom i la Lana, dos nens orfes que es coneixen a l'orfenat i .... ara començo a llegir-lo. El vaig agafar per Sant Jordi per què me l'havien recomanat a classe i de moment m'està agradant molt.

Júlia

Allà on els arbres canten
Laura Gallego
Ed Cruïlla


El vaig triat per què me l'han recomanar a classe i crec que va estar una bona elecció per què és un llibre molt bonic. És la historia d'un país en guerra i de la pèrdua dels essers que estimem.

Alba


El misterio de la calle Morgue
Cuca Canals
Ed. Edebé

He triat aquest llibre per què m'agraden els llibres d’assassinats i misteris. És la historia d'un noi que perd els seus pares i es adoptat per una parella ... i sembla que la historia serà emocionant


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...