dilluns, 3 de desembre del 2007

Ricardo Alcántara

Aquest matí hem fet una xerrada amb en Ricardo Alcántara, ara estem fent una xerrada sobre el que hem pensant quan l'escoltàvem:

En Ferran diu: m'ha impressionat que ell ha dit que li agrada més "el túnel" del Parc Guell que la Sagrada Família.
L'Àurea diu: és una nova experiència tenir un escriptor davant. M'he sentit com impressionada. Llegir llibres d'un autor i després veure'l et fa sentir com si fós un somni.
La Mariona ha dit: Els seus llibres m'han agradat bastant i estic molt contenta de que hagi vingut i també m'ha agradat que quan parlava mirava els ulls.
L'Oriol diu: jo quan li anava a fer la pregunta estava nerviós i emocionat. Veure l'autor d'un llibre que hem llegit... Per exemple també voldria conèixer el de la Tina.
En Jonatan ha dit: m'ha cridat l'atenció que barrejava català i castellà, com jo fa un temps i que no tenia fills.
Na Isabel ha dit: m'ha cridat l'atenció que no es cansés de contestar tantes preguntes, que les contestés totes amb paciència i que quan era petit s'amagava al forat que quedava al costat de la banyera.
Na Iris diu: m'ha tornat a despertar les ganes de llegir molts llibres. M'ha recordat quan era petita i llegia molt.
En Rossend: m'ha impressionat que tenia llibres d'en Ricardo Alcántara com si fossin tresors perquè m'agraden molt i veure'l en persona m'ha agradat.
En Marc: m'ha agradat molt quan he fet la pregunta del dia que va néixer perquè la seva mare va trigar molt i a més d'altres fills se li havien mort.
L'Eloy: contestava a preguntes curtes amb respostes molt completes.
La Joselin: quan li feies una pregunta ell responia i deia el perquè i a més a més explicava coses de la seva vida.
La Blau: lo que feia era que allargava la resposta pensant-la molt.

Jo, sóc l' Eloi, el que escriu avui i m'ha cridat l'atenció que hagi fet tants llibres.


2 comentaris:

Darabuc ha dit...

Moltes gràcies pels nous dibuixos. I felicitats per haver portat en Ricardo Alcántara; jo no el conec en persona (ara sí, una mica, gràcies als vostres comentaris), però sí n'he llegit diversos llibres i té ganxo, a més de moltííííssima experiència.

Una abraçada,

Gonzalo

Josep ha dit...

Eeeee jo tambe vull dir la meva sobre la visita del Ricardo Alcántara, va ser una visita fantastica preguntes, preguntes i mes preguntes ho vam saber tot sobre ell inclus ens va dir ell en persona que li aviem fet preguntes que no li avien fet mai tambe ens va explicar una cosa que em va sobtar molt aquesta cosa es: que ell no era un escriptor com els de les noveles aquells que es pasen el dia a casa escribint i sense parlar amb molta gent era una persona que visitava moltes escoles de catalunya (ja es notava perquee cada pregunta ens feia una resposta que te quedaves parat pero tot hi aixo no tenia problemes per respondre.

Bon Nadal!!!Xavier.E(6é).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...