diumenge, 17 de febrer del 2008

Per què llegim?

"M'ho passo molt bé llegint i escrivint al Diari de lectura. Cada cop que acabo de llegir un llibre, penso que ja en tinc un altre per escriure en aquesta llibreta".
Clara G. de cinquè

imatge de nascuts per llegir http://www.bibliotecaspublicas.es/ripollet/proyectos.htm

"La Mar està molt contenta que la mare també llegeixi llibres de la seva biblioteca. A mi de petita no m'agradava gens llegir, a l'escola em feien llegir llibres que no entenia (El principito, Platero y yo, Rimas y leyendas de Bécquer...) a l'institut vaig descobrir Pedrolo, però continuava sent un suplici llegir i vaig triar ciències pures per no haver de fer-ho. He descobert el plaer de la lectura de gran i a la Mar li agrada que li expliqui el que llegeixo. I a mi m'encanta veure que ella gaudeix llegint."
Meritxell
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...