dilluns, 9 de maig del 2011

Així és la vida

Un altre llibre recomanat per la Laura S.: Així és la vida de Dialógo infantil i de Ana - Luisa Ramírez amb il.lustracions de Carmen Ramírez.

M'ha recordat els llibres de la col.lecció Pensa-hi de Brigitte Labbé , Pierre-François Dupont-Beurier. Llegint i mirant aquest àlbum pots parlar del que és la vida des de cicle inicial fins als cursos que vulguis i de ben segur que pot ajudar a entendre, una mica més, el món que ens envolta i els sentiments i pensaments que ens desperta viure.

"Segurament, quan les coses no surten com voldríem, és perquè se'ns està invitant a fer nous descobriments. Cada dia s'estrena cada vida. ¡I no ens la podem perdre!

I si un dia et sents desmanyotat, horrible, de mal humor, desagradable i ficapotes, potser estiguis en la situació ideal per quedar-te una estoneta sol i aprendre a parlar amb tu mateix."


M'encanta que em descobreixin coses que m'agraden a mi i als nens i a les nenes de l'escola, gràcies Laura! ;-)

1 comentari:

Cicle Inicial ha dit...

Alba C.: m'ha agradat molt el llibre
Aixi és la vida.Es molt bonic diu coses de la vida, fa alegria,tristesa fins i tot por, aixi és la vida.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...