dilluns, 30 de maig del 2011

La Dolors i la Mercè A. han anat a llegir al cicle inicial


Avui la Dolors García ha llegit 5 poesies a segon de cicle inicial. Ha triat un llibre de la maleta Llegim en català de la FGSR. El llibre és POEMES sense diminutius de Carles Cano.
Els poemes que ha triat han agradat molt i n'ha llegit dos, dos vegades.

Ha llegit:
  • La classe
  • Quin embolic!
  • Semàfor
  • Caragol
  • Pingüins en el pol equivocat

Quin embolic!
Ni-no! Ni-no!
Passen els bombers.
No-ni! No-ni!
La policia també.
Pi-pipí! Pi-pipí!
Hi ha un embòs fenomenal.
Mèu! Marrameu! Mèu!
Tot, per culpa d'un gat.
Bop-bop! Bop-bop!
Que, perseguit per un gos.
Cli-clic! Clic-clic!
A un semàfor puja d'un bot.
Lligaren el gos,
baixaren el gat
i aquesta història
ací s'ha acabat.

La Mercè Ardiaca ha llegit La Princesa del Vendrell i ha encetat Bola de Greix. (Hauries d'haver vist a l'Adrià corrent per agafar el llibre el primer, després de la gravació de la lectura de l'Alberto!)
  • Diu en Sergi que que la Princesa del Vendrell doncs lo que m'ha agradat més és que el gos pos li pren l'anell i també el mocador.
  • L'Alba diu que els dos han estat molt xulos però m'hauria agradat que hagués acabat Bola de Greix.
  • Alex S. m'han agradat els dos i m'agradaria que algun altre dia llegís Bola de Greix que ens doni temps de llegir-lo tot. M'ha agradat molt quan la bruixa ha mirat per la finestra i Bola de greix s'ha amagat.
  • L'Adrià diu que li ha agradat molt Bola de Greix perquè venia la bruixa.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...