diumenge, 29 de maig del 2011

Més lectores convidades

L'Imma Areste i jo, dijous passat, vam anar a llegir al cicle superior.

L'Imma ha llegit un trosset del llibre Frankenstein de la maleta de Lecturas de Ida y vuelta.
M'ha escrit:
"Jo vaig optar pel llibre de FranKenstein perquè vaig pensar que la història d'aquest personatge grotesc, però alhora "sensible" podria agradar als més grans de l'escola. Vaig dubtar si llegir un llibre de la Donna Leon (una escriptora de novel.la policíaca que a mi m'encanta) que tinc a casa meva i he llegit dues vegades, però desprès vaig pensar que seria millor remenar dins la maleta negra i ... quan vaig trobar el del FranKenstein de seguida ho vaig tenir clar. Jo me'l vaig llegir primer i a mi també em va encantar."

Jo he llegit un fragment del primer capítol de L'evolució de Calpurnia Tate. D'aquest llibre en tinc ganes de parlar des de fa temps. A mi em va encantar. El vaig viure. La Callie T. em feia companyia. Veia i sentia el seu món amb claredat diàfana. Penso que Jacqueline Kelly fa servir les paraules justes per a que tothom, independentment de l'edat, pugui entendre i gaudir d'aquesta història.
Hi ha trossos que els he llegit més d'una vegada. A vegades penso: En faran una pel.lícula?

P.D. Tinc l'intenció de fer créixer aquesta entrada, quan hagi acabat les observacions dels informes de final de curs de la meva estimada mainada. Fins aviat!!! Espero i desitjo!

2 comentaris:

Sònia ha dit...

Una iniciativa preciosa. Perfecta per a poder compartir els sentiments i sensacions que viu el lector. Quan quelcom ens agrada, eh que trametem l'emoció als que ens envolten ?

Montse ha dit...

De ben segur, Sònia.

Anar a llegir als cursos que no són els teus fa reviure sensacions que tens una mica amagades. Representa que ets una professional d'actuar davant d'un públic selecte, però passes una mica de vergonya, de nervis, un neguit motivador...

Menys mal que hi vas a llegir el que has triat perquè t'agrada i penses que potser, també els hi agradarà.

Aquesta iniciativa, per la meva experiència i per la de qui m'ho ha dit, penso que es pot repetir, gairebé, curs rere curs, o no?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...