dimarts, 3 de desembre del 2013

De Satanasset a Aletes-de-Vellut


Les nenes i els nens del grup B de tercer hem llegit De Satanasset a  Aletes-de-Vellut i aquesta és la nostra valoració:

Autor: Enric Lluch i Girbés, nascut a Algemesí (Ribera Alta) l'1 de gener de 1949, és un escriptor valencià dedicat, bàsicament, a la literatura infantil i juvenil.És llicenciat en Història.Pertany a l'AELC, al PEN Club i és un dels patrons de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura.
Il.lustradora: http://monsefransoy.blogspot.com.es/

Lucía: aquet llibre m'ha agradat molt el llibre de Satanaset  ha  estat molt divertit i jo he rigut molt amb aquet llibre. Ha esta fàcil de llegir.
Emma: m'ha agradat molt aquest llibre de Satanasset a Aletes de Vellut, ha sigut molt divertit, i quan ens el va deixar la Gabriela ja vaig dir que seria molt xulo.
Laura: aquest llibre de Satanasset a Aletes-de-Vellut m'ha agradat molt i quan el llegia me'l volia tornar a llegir i jo crec que us agradarà molt i me'l voldria tornar a llegir encara que ja me l'he llegit moltes vegades.
Júlia: Aquet llibre m'ha agradat molt, també m'he divertit molt quan el llegia. És molt fàcil de llegir.Quan el llegia el de Satanaset a Aletes-de-vellut. He rigut molt, també ha estat molt fàcil de llegir i sobretot el recomano a thothom.
Pau: M'ha agradat molt aquest llibre. Aquest llibre és molt bonic i aquest llibre et fa molta "grasia".
He rigut molt. Satanasset és un dimoni que ha anat al món dels àngels i allí troba una angeleta.
Marc Ch : M'ha agradat molt aquest llibre va d' un dimoni i una angeleta que es pixen al llit i el pare del Satanasset. Ha estat fàcil de llegir.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...