dimarts, 25 de novembre del 2008

El raconet d'en Ricard Bonmatí

Demà és el gran dia:
El meu Fantasma ens dona la benvinguda al raconet d'en Ricard Bonmatí.

Hi podreu trobar una petita part dels llibres que ha escrit i algunes de les poesies il.lustrades per la quitxalla del cicle inicial. (Ei! Sobretot la gent de 1r.)
Hi pots llegir:
Contes populars catalansEl llibre poesies amb suc on hi ha quatre poemes seus.

El recull d'obres de teatre Ens entenem Sis obres de teatre de petit format on hi ha Hem inventat el motor d'aigua, de Ricard Bonmatí Per cert ens costa trobar un llibre el titulat: Estimades feres.
Amb moltes ganes i il.lusió esperem la seva arribada demà.

Més enllaços per la gent gran:

4 comentaris:

Ricard Bonmatí i Guidonet ha dit...

Hola, amics de l'escola Sant Jordi.
Gràcies pel raconet que m'heu preparat. Veig que teniu tanta il·lusió per veure'm com la que té aquest preciós fantasma que em dóna la benvinguda entre llibres. No us preocupeu, perquè el meu estimat llibre (el primer) "Estimades feres" (que s'ha exhaurit) sortirà publicat abans de Setmana Santa revisat i augmentat (amb deu poemes més: "Marieta", "Cavall" etc.).
Ara només he vist uns quants dels vostres preciosos dibuixos, i ja em moro de ganes de veure-us i de sentir-vos. Ei, però no vull dir que em vulgui morir pel camí i llavors us visiti en forma de fantasma. Una abraçada màgica i fins demà,
Ricard Bonmatí

Anònim ha dit...

HOLA:
SÓC LA MAR BARRAU PRAT. HE VIST ELS VÍDEOS, I M'HAN SEMBLAT FANTÀSTICS.
A L'INSTITUT TROBO A FALTAR EL RACONET DE LA BIBLIOTECA, PERÒ AVUI HE DECIDIT TORNAR-LO A RECORDAR UNA MICA.
AQUEST MISSATGE VA PELS DEL C.SUPERIOR:
-APROFITEU LA BOMBOLLA DE L'ESCOLA(AQUÍ ELS MESTRES US PROTEGEIXEN DE TOT) ESTUDIU FORÇA I APROFITEU ELS ÚLTIMS ANYS DE L'ESCOLA, PERQUÈ DESPRÉS ELS TROBAREU A FALTAR.

SALUTACIONS.
MAR BARRAU PRAT.

Montse ha dit...

Mar t'hem trobat a faltar molt!
Estic més que contenta de retrobar-te.
Aquest espai de l'escola és teu sempre que vulguis. Pots escriure i publicar entrades com abans i més i tot. Res ens faria més il.lusió. Avui mateix, la gent de sisè podrà llegir el teu comentari si tot va bé.
Gràcies, Mar.

Unknown ha dit...

jaja, el dilluns vindrà en Ricard bonmatí al meu cole, esperem que sigui divertit!


pff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...