dimecres, 18 de novembre del 2009

Més diaris de lectura de CM

Els nens i nenes de CM continuen portant els seus diaris de lectura per ensenyar-nos el que, durant l'estiu, el setembre, l'octubre... han anat anotant.

L'ALBA GÓMEZ ens explica:>

Hola sóc l’Alba de 4rt; he escrit i he dibuixat LA CASITA DE CHOCOLATE. Aquest conte m’agrada molt perquè el final és molt divertit i també perquè m’agraden molt les llaminadures.









L'ANDREA ens conta:

El conte de “El Pare Noel" ja està aquí és xulíssim.

M’ha agradat perquè explica que el Pare Noel als nens i a les nenes els li porta molts regals.











L'ORIOL ens diu:

El llibre que m’he llegit es diu LA LLEGENDA DE SANT JORDI, l’he llegit moltes vegades i per això no m’agrada gaire. Segurament el coneixereu.


El ROGER MARTÍN ens explica:

És un conte d'aventures i d'animació molt popular i conegut. M'agrada moltíssim: és el de Peter Pan.

1 comentari:

Montse ha dit...

FANTÀSTIC!
Quins diaris més guapos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...